HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.08.07. 20:06 malyer

!degesz sámollá őzektevöK

Holnap ismét egy új hét kezdődik, ennek megfelelően új interjúk várnak rám. A változatosság kedvéért, most nem csak a cég, hanem a helyszín is változik, hiszen szerdán Budapest helyett, Szegedet veszem célba és ott mérettetem meg magam.


Nyilván nem lesznek olyan kecsegtetőek a feltételek, mint a fővárosban, azonban ahogy nézegettem elég komoly cégről van szó, meg egyébként is nem vagyok abban a helyzetben hogy nagyon válogassak.

Párszor jártam már a Tisza parti megyeszékhelyen is, és eddigi benyomásaim igen pozitívak. Szép város, igaz nem olyan nyüzsgő mint Pest, de ennek is megvannak az előnyei. Mindig is szerettem volna olyan helyen élni ahol vagy folyó vagy hegyek vagy egyéb túrázás, lazulás szempontjából érdekes természeti tájak vannak. Kecskeméti lévén nem csoda hogy ilyenekre vágyom. Nagyon fontos a munka persze, de azért az sem mindegy hogy milyen környezetben piheni ki az ember a hétköznap fáradalmait. Mind Szeged mind Budapest ebből a szempontból is igen jó hely. Másik nagy álom városom még Pécs, ahol szintén simán el tudnám képzelni az életet.

Akár hogy is alakul a sorsom, legyen főváros vagy megyeszékhely, most már nagyon várom az áttörést, és hogy újra munkába állhassak. Nem tudom miért, de valahogy most először pozitív érzéseim vannak, azt hiszem hamarosan jobbra fordulnak a dolgok! Jó lenne már…

Magánéletemben is lezárult egy fejezet és ideje egy újat nyitni. H projektem vakvágányra futott ez szinte biztos. De az élet megy tovább. Mostanában nincs időm, pénzem, lehetőségem közösségbe, buliba járni és új emberekkel ismerkedni, ezért – bár nem igen hiszek a dologban – de kipróbáltam a közösségi oldalak nyújtotta párkeresési lehetőségeket. Tudom szánalmas, de ha nincs más platform, az ember kénytelen engedni… Tegnap felvette velem a kapcsolatot az egyik ilyen oldalon egy aranyosnak tűnő csaj, azt hiszem ráfekszem a témára :) Következő posztjaimban majd erről is részletesebben beszámolok! Addig is üdvözletem mindenkinek, vigyázzatok magatokra!
 

 

1 komment

Címkék: munka szeged társkeresés h állás állásinterjú


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr513132310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malyer 2011.08.07. 20:12:11

Csak az a baj, hogy Szegeden még nem ismerek senkit... :(
süti beállítások módosítása