HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.06.09. 00:52 malyer

Próbanap, várakozás, sutra je novi dan

Lustaságom úgy hozta hogy most három postot is összegyúrhatok, melyek mind különálló részek, mégis együtt egy történetet adnak ki. Kezdjük hát az elejével, ami egy múlthét csütörtöki írás lett volna:

Június 2, Četvrtak (csütörtök):

Fáradtan kelek, egész este alig aludtam valamit. Egyrészt mert izgatott voltam, hogy elérkezett a nagy próba napja, másrészt pedig otthon aludtam szüleimnél, és ez már kicsit szokatlan (apu horkol, kutya ugat, tücsök ciripel... minden más mint otthon a lakótelepi csöndes magányban) 7 óra után nem sokkal kikászálódtam az ágyból, majd a gyors higiéniás rutin után ettem pár falatot. Indulás előtt még lecsekkoltam az emailjeimet hátha jött valami érdekesség, aztán összeszedtem a motyót és útnak indultam. Nem volt nagy forgalom a régi ötösön, bár a szokásosnál talán több teherautó volt, ami kicsit lassította a haladást, de mivel valamilyen szinten ez is bele volt kalkulálva a menetidőbe nem stresszeltem rajta. 10-re volt megbeszélve a találkozó az xxxx-el, 9:40 körül megérkeztem.

Szívélyesen fogadtak, Tamás végigvezetett az épületen, megmutatta a legfontosabb dolgokat (wc, terasz, mikró, kávéfőző, parkoló), majd bemutatott a leendő kollégáknak. Igazi informatikus fejek voltak (pár kivételtől eltekintve), ilyenkor elsőre azért mindig megijedek tőlük egy kicsit, hogy Istenem mit keresek én itt :), de végül is jó arcoknak tűntek, kettőt se szóltak...

Leültünk egy géphez és megbeszéltük kb mi lesz ma feladat. Először is megnéztük az oldalt, amit majd a jövőben hegesztenem kéne. Egy erotikus szolgáltatásokat kínáló szájtról volt szó. VISSZA TEKINTÉS -> Még az interjú első körében, látva hogy az életrajzomban a Piarista Gimnázium szerepel mint almamater, biztos ami biztos alapon megkérdezték, hogy nem okoz-e nekem problémát hogy ilyen oldallal kell foglalkoznom?! :) Mondom azé mert egyházi iskolába jártam még nem rémülök meg a punci látványától, sőt... kifejezetten imponál!

Gyors beállítottak nekem egy SVN accountot és elkezdtem túrni a kódot. Jól meg volt írva nem volt azzal gond, de strukturálisan szinte áttekinthetetlen volt. Millióegy könyvtár, 10szer annyi fájl, se MVC, se keretrendszer, csak Smarty, JS, és nyers php. Kérték hogy nézzem át az oldal üzenet küldő részét, majd szakmailag véleményezzem. Eltelt 2-3 óra még ezzel végeztem. A véleményezés mindig meredek téma egy kicsit. Nem tudni ki követte el az adott kódot, lehet éppen az aki interjúztat tehát nem árt a véleményt óvatosan mégis célratörően megfogalmazni. Hát erről elég nehéz volt véleményt alkotni. Elmondtam hogy szerintem jól van megírva, bár lehetne egyszerűsíteni, tömöríteni rajta. Gáz hogy a kód nincs rendesen kommentelve, így egy újonnan becsatlakozó fejlesztőnek több idő kell még átlátja a dolgokat. Megemlítettem még, hogy célszerű lenne az oldalt a további fejlesztések, bővítések okozta szopások elkerülése végett, valamilyen keretrendszerre átültetni és MVC minta szerint felépíteni. Az url-eket modrewrite segítségével keresőbaráttá tenni stb... Mindezekre bólogatás volt a válasz, ebből gondolom nagyon nem lőhettem mellé a javaslataimmal. Ezután még beszéltünk egy kicsit olyan dolgokról, hogy mikor tudnák kezdeni, mik az elvárásaim, terveim stb, majd elbúcsúztunk azzal a megállapodással, hogy hétfőn értesítenek. Lekezeltem hát mindenkivel majd megindultam hazafelé. Azt hiszem pont jókor mert a városból kifele menet a felüljárón a sztrádatükörbe pillantva láttam hogy vészjósló felhők tornyosulnak Budapest felett, és az égiek haragja hamarosan lesújt vársora - hogy költői legyek! Szúrtam hát egy nagygázt, bepattintottam ötödikbe és meg sem álltam hazáig. Délután 5 fele érkeztem meg, az úttól, az interjútól és az előző napi nem alvástól hullafáradtan kiterültem és mély álomba merültem.

Június 3 Petak (péntek):

10 óra körül ébredtem, már idejét sem tudom mikor aludtam ennyit, egész nap izgatottan vártam az emailt, hogy felvettek-e, ám nem jött semmi. Ahogy szombaton se, vasárnap se, és hétfőn se...

Június 7 Utorak (kedd):

Már kezdtem kicsit ideges lenni hogy mi a fákk van mert még mindig nem jött semmi visszajelzés, pedig hétfő volt megbeszélve...

Június 8 Srijeda (szerda):

Délután 3 óra fele megtört a jég. Megérkezett a válasz: Fuck off dear Malyer - "Hosszas gondolkodás után másik jelölt mellett döntöttünk." Meglepett a dolog, bevallom őszintén. Már-már biztosra vettem a győzelmet, nézegettem az albikat, terveztem ez első partyt az Amigóban unokatesómmal, aztán mégse. Elcsüggedtem, hazamentem, összevesztem mindenkivel, megnéztem a borzalmasan gyenge San Marino - Magyarország meccset, majd azzal a reménnyel hajtottam álomra fejem, hogy Sutra je novi dan - Holnap új nap, új esélyek...

Szólj hozzá!

Címkék: budapest állásinterjú csalódás tesztnap


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr592969536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása