HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.07.11. 18:52 malyer

Game over, avagy letelt a 3 hónap

Hát igen, elérkeztünk ehhez a naphoz is... Eltelt az a három hónap, amelyre - hiperkorrekt 4 órás bejelentésemnek köszönhetően - a RENDSZER nagy kegyesen megítélt kőkemény 24.000 jómagyar pengőforintnyi álláskeresési támogatást. Mondanom se kell mekkora dőzsölés ment ebből a pénzből, a luxus már már elképzelhetetlen szintre hágott, de hát sajnos most vége a jó világnak és búcsút inthetek ennek a kegyes adománynak is. Ismét le kell szögeznem, hogy nem gondoltam volna hogy eljutok idáig, azt hittem kicsit egyszerűbb lesz az elhelyezkedés. Alighanem tévedtem...

No mindegy. Sajnálkozás helyett beszéljünk a lehetőségekről. Adós maradtam múlthétről a szerdai interjú beszámolójával, így hát először is következzen ez:

Múlthét szerdán ismét pest-felé vettem az irányt és meg sem álltam egészen angyalföldig, ahol is a ************ cégnél vártak állásinterjú 3. körére. Az első két fordulót (mintakód, tesztmunka) sikeresen teljesítettem, ezért úgy gondoltam itt már sok újdonság nem nagyon lehet, majd maximum a pénzügyekről fogunk alkudozni. Persze ismét tévedtem, mint mostanában egyre többször :)

A helyszínre érve először is hatalmas megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy most nem egy családi ház, vagy panel lakás dohos sötét szobájában működő céghez jöttem, hanem egy csilli-villi már már amerikai üzleti negyedekre emlékeztető irodakomplexumba! Az ajtóban öltönyös portás köszöntött és adott útbaigazítást, hogy merre találom az *********** kft-t. Felérve az ötödik emeletre maradt ám csak igazán tátva a szám! Nagyon komoly kis iroda volt, szépen igényesen berendezve, a legmodernebb technikai kütyükkel telepakolva + légkondi. Nagyon korrekt volt.

Beérve a HR-s kisasszony fogadott - és gondolom mivel láttam rajtam hogy melegtől és a liftezéstől úgy kitikkadtam, mint Bear Grylls egy sivatagi túlélőshow után - rögtön egy pohár hideg vízzel kínált. Be is húztam egyből, mint a fősulis fénykoromban a feleseket! Ezután megérkezett a projekt vezető, aki egy java-s arc volt. Mondta hogy mindjárt hívja a php-s vezért is és kezdhetjük az interjút. Pár perc múlva meg is jött a kolléga, lekezeltünk majd belevágtunk a lecsóba. Először ismertették röviden hogy mi is a cég fő profilja, és mik lennének a leendő feladatok, ezt követően szakmai kérdésekkel bombáztak. Szétszedtünk teljesen, töviről-hegyére az önéletrajzomat, minden egyes pontot külön kis keresztkérdésekkel fűszerezve taglaltunk. Meg lepődtem, nem erre számítottam, de álltam a sarat. Nem voltak bonyolult kérdések, mégis olyanok, hogy kamuzni, mellébeszélni nem lehetett, aki nem érti miről van szó, az biztos nem tudott volna válaszolni. Volt egy-két olyan pont ahol én is vakartam a fejem, de nem volt gáz. Kb egy órán keresztül faggattak, majd miután befejeztünk elvonultak konzultálni. Ekkor azt gondoltam, na ez megint csak bukó lesz biztos... Mintegy 5 perc telt el mire visszatértek. Közölték, hogy meglátásuk szerint szakmailag rendben vagyok, megfelelek az általuk támasztott követelményeknek, szóval továbbítják az önéletrajzomat, és egy általuk összeállított jelentést a főnököknek. Azonban ők most külföldön vannak, így legközelebb kedden (holnap) tudják majd átnézni és dönteni. Elköszöntünk és tipli haza.

Szóval egyenlőre megint csak várakozok, hogy felső hatalmak pálcát törjenek felettem... Azért biztos ami biztos, hogy ne csak egy dologra kelljen koncentrálnom ma még gyors beadtam jelentkezésem még két helyre HÁTHAAA...

Magánélet szempontjából nem sok minden történt az elmúlt napokban. Mivel fogytán a pénz, beszűkültek a lehetőségek, és a kedvem se olyan hű de jó mostanában, szóval jobbára otthon ülés van. H-vel se találkoztam mostanában, a múltkori összezörrenés után nem tudom mi lenne a jó... De erről inkább nem írok mert megint leszedi a fejem :D

Amúgy meg kúrva meleg van!

Szólj hozzá!

Címkék: budapest h várakozás állásinterjú angyalföld


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr573058340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása