HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.08.09. 15:15 malyer

Rosszkor a rossz helyen...

És még mondja valaki, hogy az álláskeresés nem mókás dolog?! A mai napon bukkantam az alábbi gyöngyszemre, egy kétségbe esett sorstársra, aki szintén próbálja megtalálni a helyét munkaerőpiac kegyetlen világában, igaz nem biztos hogy a legmegfelelőbb ajtókon kopogtat...

Szóval éppen ma már vagy huszadszor nyitottam meg legfőbb állásajánlat forrásomat, a webfejlesztők és programozási guruk kedvelt portálját a weblabor.hu-t. Szokás szerint elsőként egyből az IT állásajánlatok böngészésével kezdtem, amikor is mit látok a Munkát kínál rovat legcsúcsán? Renáta hirdetését... No comment!







Igaz némi létjogosultsága talán mégis van ennek a hirdetésnek a webes állások között, hiszen aki elég ideje dolgozik a szakmában annak tényleg nem árt egy ápoló....

Szólj hozzá!

Címkék: poén állás ápoló epic fail bakövés


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr933137155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása