HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.07.12. 22:03 malyer

Újabb tíz, plusz a nagy igazság

Ma voltam a munkaügyicsöcspontban, lejárt a három hónap, megszüntették a támogatást. Az ügyintéző hölgy még mielőtt ismét kirúgott volna a rendszerből, még utoljára, szerintem életében először ránézett a központ ajánlataira és felfedezett egy állásajánlatot, ami a végzettségemnek megfelel. Egy kecskeméti webstúdió keres webfejlesztőt. Egész megörültem, mondom hátha egy átmeneti lehetőségnek jó lesz még meg nem találom az igazi pesti melót. Azonban örömöm nem tarthatott sokáig, a hölgy ugyanis közölte velem, hogy cég bruttó 120.000 Ft fizetést adna. Gyors fejszámolás után az olyan nettó 80-90e! Hát az picsafüst bazdmeg! Oké hogy a semminél pont 80-al több, de saját lakás, kocsi, csajok, meg kaja - ez semmire nem elég, még a számláimra se! Általában még dolgoztam ennek a 2-3szorosát kerestem meg havonta, és abból is csak alaphangon jöttem ki, éltem, de megtakarítás semmi.

No mindegy azért felvettem a kapcsolatot a céggel és kértem időpontot. Meghallgatom mit mondanak, ha mást nem max egy hónapra elmegyek oda dolgozni, és közben gőzerővel keresek tovább. Ma csupán tíz helyre adtam be a jelentkezésem. Van köztük kis webstúdió és van kvázi multi cég is. Persze mind pesti.

Délután beszéltem unokatesómmal, aki ismét, mindig mostanában nagyon jó kis tippeket adott, amik beválhatnak. Ő már rutinos harcos, és otthon van a dolgokban. Ha sikerül pesten megtalálnom a helyem, az nagy valószínűséggel sokban neki is köszönhető lesz, nagyon sokat segít nekem, amiért hálás is vagyok. Szóval, Csucsu mester, ha olvasod ezúton is Köszi! :)

A sok sok hr portál olvasás és önéletrajz spemelés közben néha azért jut időm elgondolkodni az élet nagy dolgairól is, számot vetni hol is tartok most az úton... Ma a retyón ülve - hiszen ne gondolja senki hogy a nagy ötletek nem ott születnek, rohanó világunk utolsó nyugodt bástyáján - megfogalmaztam egy nagy igazságot párkapcsolataimmal összefüggésben. Még pedig arra jutottam, hogy:

"Az életem olyan mint egy ócska romantikus vígjáték, amiben a két fél folyton hazudik, az egyik azt hogy szereti a másikat, a másik pedig hogy nem szereti. Elég szar, de a nézők legalább jól szórakoznak..."

Ez elég lehangolóan hangzik de azért nagyjából igazság van benne, szóval lehet kőbe vésem:) A mai nap szummázva tehát 10 új lehetőség és egy életre szóló mondás! Nyugodalmas jó éjszakát, én most elmentem H ért!

Szólj hozzá!

Címkék: állás mondás csucsu munkaközvetítő


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr823061798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása