HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.07.17. 21:49 malyer

Holnap ismét irány pest!

Új hét, új lehetőség! Holnap két órakor a Ciprus utcában lesz randevúm egy céggel, remélem ezúttal nem csak az előjátékig jutunk, hanem konkrét fejlemények is lesznek. Nagyon kéne már valami mert a seggem igencsak kilóg a gatyából... A holnapi utazás nagyjából elviszi az összes maradék pénzemet és beköszönt a totális csőd. Szóval valószínűleg itt kell hagyjam a lakásomat és átmenetileg - amíg nem rendeződnek a dolgok - haza kell költözzek szüleimhez.
Na ez az amit mindenképpen szerettem volna elkerülni. No nem azért mert valami bajom lenne velük, sőt ellenkezőleg, nagyon is szeretem őket, de hát mindenkinek jobb volt így. Ilyen korban már nem egészséges együtt lakni az ősökkel, egymás idegeire megyünk. Egyszerűen generációs különbségek vannak.
A másik dolog, hogy rettent szarul esik, hogy ismét az ő nyakukba szakadok. Borzasztóan sérti a büszkeségem és az önérzetem, hogy tőlük kell kölcsönkérnem, ezért ezt az opciót a legvégére tartogattam, de sajnos úgy látszik ez is elérkezett :(

Azért igyekszem pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, abból baj nem lehet. Remélem hamarosan rendeződik a sorsom és ismét mennek a dolgok a normális kerékvágásban.

Hétvégén H-vel is találkoztam, meló után még beszélgettünk pár órát. Jó volt, egyre több mindenről eltudunk dumálni mindenféle feszélyezettség nélkül. Még mindig jó vele lenni. Remélem egyszer ez a történet is happy enddel végződik majd... De ez még nem mostanában lesz szerintem...:(

Szólj hozzá!

Címkék: budapest szívás h állásinterjú anyagicsőd


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr133075421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása