HTML

Szepi goes to Budapest

Az ember életében néha akad olyan időszak, amikor úgy érzi változtatni kell, és ilyenkor talán a legjobb mindent hátrahagyni és tisztalappal indulni egy új helyen. Velem is ez történt, döntöttem és elindultam, hogy előröl kezdjek mindent. Úgy gondoltam ehhez Budapest lesz a legmegfelelőbb hely! Akkor hát rajta, költözzünk és fedezzük fel fővárosunkat...

Ez itt a reklám helye

adriawebdesign

Teka feed test

Rovatok

Friss topikok

2011.11.30. 10:44 malyer

Vörösmarty tér - Karácsonyi vásár

Most, hogy kvázi peti lettem, gondoltam életemben először ellátogatok a híres-neves Vörösmarty téri Karácsonyi Vásárba. Titkon azt reméltem, hogy ha már az időjárás nem is, a vásári forgatag, a forralt bor illat és az esti fények talán hoznak valami télies, andventes hangulatot az életembe. Ez csak részben jött be, igaz szép volt, a látvány rendben volt, azonban az igazi hangulatot agyonütötte a sok lökdösődő ember, részeg túrista, mogorva árus, és a gagyi világító repülő micsodákat áruló kisebbségi honfitárs.

Azért lőttem pár képet, ezeket meg is osztom veletek, mert azért így fényképen mégis csak hangulatos az egész;)

Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér Vörösmarty tér

Szólj hozzá!

Címkék: budapest karácsony hangulat advent karácsonyi vásár vörösmarty tér


A bejegyzés trackback címe:

https://go-pest.blog.hu/api/trackback/id/tr593425287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása